چین کی لیجنڈری اداکارہ ’تلواروں کی ملکہ‘ چینگ پی پی ای چل بسیں => محکمہ پولیس بلوچستان کے 200 سے زائد اہلکار نوکریوں سے برخاست => روس میں جاسوسی کے الزام میں گرفتار امریکی صحافی کو 16 سال قید => پکوان سینٹر میں ڈکیتی، رینجرز کی وردی میں ملبوس ڈاکو سمیت 3 ملزمان کے خلاف مقدمہ درج => ویمنز ٹی ٹوئنٹی ایشیا کپ ؛ بھارت نے پاکستان کو شکست دے دی => عائشہ جہانزیب کا شوہر سے خلع کیلئے عدالت سے رجوع کا اعلان => فلسطینی سرزمین پر اسرائیل کی مسلسل موجودگی غیر قانونی ہے، عالمی عدالت انصاف => اداکار نہ ہوتا تو انڈین فٹبال ٹیم کا کھلاڑی بن جاتا، ٹائیگر شیروف => سوشل میڈیا پرمنفی پراپیگنڈے کیخلاف کریک ڈاؤن کا فیصلہ، فائروالز کی تنصیب کیلیے بولیاں طلب => الیکشن کمیشن میں پی ٹی آئی انٹرا پارٹی کیس سماعت کے لیے مقرر =>

کھیلوں کی خبریں

australia captain pat cummins wins cricketer of the year award
آسٹریلیوی کپتان سال کا بہترین ٹیسٹ کھلاڑی پیٹ کمنز ٹیسٹ کرکٹ اورویرات کوہلی سال کا بہترین پچاس اور میچ کے کھلاڑی کا ایوارڈ لے اُڑے
Pakistan cricket players visit Australia nets with Christmas - Pakistan vs Australia
پاکستان کا دورہ آسٹریلیا پاکستانی کرکٹ کھلاڑی کرسمس کے موقع پر آسٹریلیا کے نیٹ کا دورہ کر رہے ہیں۔
Pakistan vs victoria 11 cricket 2 day practice match tied
وکٹوریہ الیون کے خلاف پاکستان کا دو روزہ پریکٹس میچ ڈرا ہو گیا عبداللہ، جنہوں نے 44 گیندوں پر سات چوکوں سمیت 39 رنز بنائے، پاکستان کے لیے اس دن کے سب سے زیادہ اسکورر رہے۔

Pakistan Vs Victoria 11 Cricket 2 Day Practice Match Tied

وکٹوریہ الیون کے خلاف پاکستان کا دو روزہ پریکٹس میچ ڈرا ہو گیا

میلبورن کے جنکشن اوول میں کھیلا گیا پاکستان اور وکٹوریہ الیون کے درمیان دو روزہ پریکٹس میچ بے نتیجہ رہا۔


گزشتہ روز پاکستان نے اپنی پہلی اننگز 323-8 پر ڈکلیئر کی، سعود شکیل، محمد رضوان اور سلمان علی آغا کی نصف سنچریوں کی مدد سے۔ جواب میں، وکٹوریہ الیون نے اعلان کرنے سے پہلے 272-4 پوسٹ کیا۔

پاکستان نے اس کے بعد اپنی دوسری اننگز میں 57-3 بنائے، جب اسٹمپ بلایا گیا۔ وکٹوریہ الیون نے دن کا آغاز 276 رنز سے کیا، مارکس ہیرس اور بلیک تھامسن کریز پر تھے۔ تھامسن (30، 46b، 7x4s) دن کے اوائل میں میر حمزہ کی باؤلنگ پر کیچ ہو گئے لیکن حارث نے سنچری درج کرائی (126، 131b، 22x4s، 1x6)۔ ڈیلن بریشر بلے باز کے ساتھ دوسرے معاون تھے۔ انہوں نے ناقابل شکست نصف سنچری (79 ناٹ آؤٹ، 105b، 12x4s) بنائی، جس سے ٹیم کو پہلی اننگز کے خسارے کو 51 رنز تک کم کرنے میں مدد ملی۔

 

حسن علی، شاہین شاہ آفریدی، میر حمزہ اور ساجد علی نے ایک ایک وکٹ حاصل کی۔ پاکستان کی جانب سے دوسری اننگز میں شان مسعود اور عبداللہ شفیق نے بیٹنگ کا آغاز کیا۔ شان سستے میں میتھیو فوٹیا کے ہاتھوں گر گئے۔ شان کی جگہ کریز پر آنے والے سرفراز احمد کو سیم ایلیٹ نے 10 رنز بنا کر آؤٹ کیا۔ عبداللہ، جنہوں نے 44 گیندوں پر 39 رنز بنائے جس میں سات چوکے شامل تھے، پاکستان کے لیے اس دن کے سب سے زیادہ اسکورر تھے۔

Advertisement

Popular Categories
facebbo